Ziua cea mai lungă

Astăzi, în trenul pe care îl luăm de obicei spre urbe, mi-a atras atenţia un afiş nou: tocmai s-a înfiinţat o linie de autobuz expres de la Ikebukuro pînă la Kawagoe, care circulă noaptea (deci după ce se opresc trenurile). De aici şi numele Middonaito Arō – fireşte, Midnight Arrow. M-am uitat mai atent pe afiş fiindcă m-am gîndit că nu strică să ştim de o alternativă, dacă se întîmplă vreun pocinog şi rămînem surghiuniţi prin Ikebukuro din diverse motive… şi am remarcat imediat ora de plecare:

Exact, plecarea e la 25:15, de la ieşirea de vest a gării Ikebukuro…

Debarcarea în Normandia? Ziua în care aştepţi rezultatele la vreun examen important? Orele de bătut holurile instituţiilor publice din România? Nici pomeneală! E clar că ziua cea mai lungă e ziua japoneză!

Şi mai fain e că, ajuns acasă, am scotocit un pic pe site-ul companiei cu pricina, doar-doar oi mai găsi vreun detaliu despre cursa respectivă. Şi am dat peste o comoară: orarul complet, care dovedeşte ceea ce am afirmat mai sus. Plecarea din Ikebukuro e la 25:15, sosirea la Hon-Kawagoe la 26:57… q.e.d. 


2 responses to “Ziua cea mai lungă

Lasă un răspuns

