Bulinuţe & tocuri

De vreo trei săptămîni a început sezonul ploios – tsuyu 梅雨, cum îi spun japonezii. Plouă aproape în fiecare zi; sau, dacă nu plouă,  e umezeală de peste 60%, adică e saună.

Cînd plouă, îţi iei o umbrelă, o pelerină, ceva – să nu te uzi. Da’ ce te faci la picioare? Păi… simplu: încalţi nişte cizme sănătoase, de cauciuc. După cum scria şi maestrul Moise acum cîteva săptămîni, în Japonia e tare uşor să găseşti cizme de-astea: sînt la modă, se găsesc peste tot.

Zilele trecute avurăm nişte treabă prin Harajuku, cartierul cel mai cel în materie de modă pentru tineri, cunoscut ca atare în toată lumea. (Harajuku e cool, e trend-setter, e supercalifragilistic.) Şi am intrat într-un magazin de pantofi… la loc de cinste – peste tot soiul de sandale, saboţi şi diverse alte chestii care habar n-am cum se numesc – cizmele de cauciuc cu bulinuţe & tocuri:

Comentariile sînt de prisos, cred. Ceva mai fensi-şmensi în materie de modă nu există.

Sau poate există: am văzut bărbaţi la costum, cu şosete albe regulamentare, încălţaţi cu saboţi de plastic. Pe stradă. N-am fost pe fază să facem poze, da’ promitem să revenim.😀


9 responses to “Bulinuţe & tocuri

  • horea

    tenisii tîrşîiţi sunt minciuna pe langa ghetele tîrşîite care ma scot din zenul meu de fiecare data :)). eu nu i-am vazut atat de colorati pe japonezi. eu am o pereche de pantaloni ablastru turbat si se uita lumea ciudat la mine cand i-am purtat :)). sa nu mai zic ca imi place rosul si am vreo doua camasi rosii si tot asa se uita lung la mine. poate pentru ca vad ditamai bulina rosie in fata ochilor :))

  • diacritica

    Mey, cizmele alea le vezi în Bucureşti la orice butic de încălţăminte chinezească din orişice cartier.🙂

  • Horica

    exista cu buline si cu floricele da fara tocuri. anul trecut in campusul in care stateam se schimbau tevile de apa si caldura si prin primavara era un noroi ca la tara. Si toata lumea mergea cu cizme de cauciuc. Si atunci am vazut gagicile cu cizme cu bulinute si floricele.
    Cred ca e cazul sa imi caut si eu niste cauciuce pe aici, da ceva mai kinky :)). n-ai vazut nimic pentru baieti?

    • R.P.

      @Horia
      Pentru băieţi n-am văzut cizme, ci doar tenişi-neapărat-cu-două-numere-mai-mari-care-trebuie-musai-tîrşîiţi-cu-zgomot… Şi să fie roz, tenişii. Să se armonizeze cu pantalonii mov, geanta roşie şi cămaşa portocalie.
      Chiar am văzut aşa ceva prin campus…

  • Roxana Mihaela Holban

    Foarte interesant! ;)) Cand va fi si la noi asa ceva :))

Lasă un răspuns

