Dragon din România

De ceva vreme încoace am început să bântui pe site-uri despre tatuaje. Este o zonă culturală pe care am ignorat-o prea mult, spre ruşinea mea, iar acum încerc să recuperez. N-o să mint, îmi şi doresc unul, dar cred că o să mai treacă ceva vreme până să-mi şi fac curaj să mi-l fac. Aşa că până atunci o să continuu să-mi clătesc ochii cu minunăţiile de pe site-urile de specialitate😛.

Azi am nimerit pe un forum de profil, unde am găsit ceva referinţe la un studio din Tokyo  specializat în tatuaje monocrome, Graphic Tribe Tattoos. Imaginaţi-vă surpriza mea cînd am intrat pe site-ul respectiv şi am găsit versiuni în engleză, japoneză şi… ROMÂNĂ!

Pe artist îl cheamă Dali şi, din câte am văzut, este un tip foarte talentat: îşi desenează singur modelele, nu lucrează cu cataloage, iar cele aproximativ o mie de lucrări pe care şi le-a urcat pe site vorbesc de la sine despre priceperea lui. Preferatele mele sunt cele cu dragoni🙂. Nu l-am întâlnit încă în persoană, dar azi mi-a adus un ditamai zâmbetul pe faţă şi mi-aş dori tare mult să-i aflu povestea şi să mai scriu despre el. Ba chiar plănuiesc să-l şi vizitez cât de curând, imediat ce-o să-mi permită bugetul😀. 


4 responses to “Dragon din România

Lasă un răspuns

